سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مومنان در نور مطلق راه می روند خداوند به صراحت بیان می دارد که برای راه رفتـن در ایــن دنیـا نیـاز به نــور و روشنـایـی داریـد و این چــــراغ روشـن، تنها به ایمان و هدایت، آنچنان راهشان را روشــن می کند که هیچ گـاه گـرد گنـاه و خطا نمی روند. آری خدا هدایتشان کرده است.
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ آمِنُوا بِرَسُولِهِ یُؤْتِکُمْ کِفْلَیْنِ مِنْ رَحْمَتِهِ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ نُورًا تَمْشُونَ بِهِ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ غڑ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ
ای مومنـان! از خـدا پـروا کـنید و به پیامبرش ایمان آورید تا دو سهــم از رحمتـش را به شمـا عـطا کـند و بـرای شما نوری قرار دهد که به وسیله آن (در میان مردم) راه سپارید و شمـا را بیامـرزد، و خدا بســیـار آمـرزنـده و مهربان است. سوره حدید - آیه 28
طراح: سلمان فارسی

در مسیر شهداء باشیم






تاریخ : یکشنبه 93/2/21 | 2:42 صبح | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()

شیفته امام بود. تکلیف کرده بود که صحبت های امام را برایش ضبط کنم و اگر نشد روزنامه اش را برایش بگیرم. آنقدر برایش مهم بود که اگر این کار را نمی کردم از دستم ناراحت می شد. سخنان کوتاه امام را می نوشت؛ میزد به دیوار اتاق. می گفت: «سخنان امام الهام گرفته از آیات الهیه، باید جلوی چشممون باشه تا همیشه اونها رو ببینیم و یادمون نره.» شهید مهدی باکری
طراح: سلمان فارسی

روش ولایتمداری شهید مهدی باکری

 






تاریخ : پنج شنبه 93/2/18 | 11:16 صبح | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()

بســمـ الله الصـــــمد
شهید عبدالصمد امیدپور میخواستن ازدواج کنن. بنده هم واسطه این ازدواج شدم لذا برنامه خواستگاری رو هماهنگ کردم. لحظه آخر نمیدانم چی شد که شهید نیامد و گفت نمیتونم خواستگاری بیام! خلاصه من خیلی ناراحت شدم و آبروم رفت!
شهید بعداً بهم گفتند من دارم میرم ماموریت، ما رو حلال کن. گفتم: برو اگر شهید شدی حلالت میکنم. گذشت و صمد شهید شد. بعد از شهادتشون بود که توی خواب دیدم بنده و شهید صمد باهم توی یک جای خاصی مثل حرم بودیم. خیلی جالب بود، سفره ای بزرگ پهن بود. همه نوع طعام توی اون سفره پیدا میشد! عده ای هم کناری نشسته بودند و داشتند قرآن میخوندند و ...
گفتم: صمد جان، مگه تو شهید نشدی؟ گفت: چرا، اما اومدم کارت دارم! گفت همه بچه ها اینجا جاشون خوبه اما من گیرم و ازم دارن سوال و جواب میکنن! بعد ماجرای خواستگاری رو مطرح کردند و گفتند: محمد جان حلالم کن! گفتم داداش من همون شب حلالت کردم و هر حقی از من به گردنت داری حلالت میکنم. تا من این حرف رو زدم دیگه صمد رو ندیدم و با صدای اذان صبح از خواب پریدم.

شهید صمد امیدپور - یوزارسیف گردان صابرین

فردا صبحش از تهران راه افتادم رفتم گیلان سر مزار شهید. تازه نشستم که دیدم خانومی آمدند و خودشون رو معرفی نمودند و فهمیدم مادر آقا صمد هستند. مادر شهید فرمودند: من همیشه پنجشنبه ها مزار شهید میام. اما دیشب شهید صمد آمد بخوابم گفتن: مادر جون فردا صبح دوستم میاد گیلان بالای مزارم لطفاً بروید و ازشون تشکر کنید. در ضمن صمد گفت: یه امانتی پیش اون دوستم هست ازش بگیرید!
خیلی تعجب کردم! هرچی فکر کردم چیزی یادم نمیومد ...
بعد از کلی فکر یادم اومد یک عکس یادگاری با صمد توی کوه دارم و قرار شد بهشون بدم. اون زمان با شهید قرار گذاشته بودیم که هر کی زودتر شهید شد عکس برسه به خانواده اون شهید. معطل نکردم و تا رسیدم تهران عکس رو برای خانواده شهید عبد الصمد امید پور فرستادم.
شهید صمد امیدپور چهره زیبایی داشتند و توی یگان بهشون به شوخی میگفتیم یوزارسیف.
روحشان شاد و راهشان که راه دفاع و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بود همواره پر رهرو باد
شادی روح شهدای صابرین صلوات
بر گرفته شده از کتاب پرواز در سحرگاه






تاریخ : جمعه 93/1/8 | 5:49 عصر | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()

درد هر تیــر و ترکــش را تحمـل می کنم ولی انـدوه خمـینی را هرگــز ...
فرازی از وصیت نامه سردار شهید حاج محمود قلی پور
طراح: سلمان فارسی

فرازی از وصیتنامه سردار شهید حاج محمود قلی پور: درد هر تیر و ترکش را تحمل میکنم ولی اندوه خمینی را هرگز ...






تاریخ : سه شنبه 92/11/22 | 8:33 صبح | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()

به برکت خون شهـدا ما راهی را پیموده ایم که در طول یک تاریخ هم نمیتوان طـی کرد و به راسـتی ما این همه را مدیون خـون شهـدا هستیم.
سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی
طراح: سلمان فارسی

مســــیر عبور رزمندگان، مفهوم و هویت خاصی برای جمهوری اسلامی ایران دارد و نگاه عمیق رزمنـده به افق دور، که گویا منتظـر آمدن ما هستند






تاریخ : پنج شنبه 92/11/10 | 7:54 عصر | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()

تقدیم به خانواده های عزیز و گرانقدر شهدای جنگ تحمیلی 
من بوی یوسف را احساس می کنم اگر مرا به نادانی و کم عقلی نسبت ندهید.
سوره یوسف - آیه 94
طراح: سلمان فارسی

دختران و خواهران شهیدی که با سوز دل و لباس کفن پوش در خیابانهای شهر، نشانه ای از پدر و برادرانشان را جستجو می کنند.






تاریخ : دوشنبه 92/11/7 | 11:31 صبح | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()

تلویزیون سوریه به تازگی گزارشی تکان دهنده درباره جنایات گروههای تروریستی وابسته به القاعده در منطقه کارگری عدرا در حومه دمشق منتشر کرده که بسیار دردناک و غم انگیز است. به گزارش مهر، تلویزیون رسمی سوریه به تازگی تصاویری از جنایات گروههای تروریستی در منطقه کارگری عدرا (حومه دمشق) منتشر کرده که دل هر بیننده ای را به درد می آورد. در این گزارش تصاویری منتشر شده که از جنایات تروریستها علیه مردم بی گناه این منطقه کارگری در حومه دمشق پرده بر می دارد. در یکی از بخشهای این تصاویر کودکی خردسال دیده می شود که پیش از سربریده شدن توسط تروریستها، ناله های دردناکی می کند.
وی خطاب به تروریستها با لهجه محلی سوری می گوید: می خواهم همه چیز را درباره شما به خدا بگویم! تلویزیون سوریه اعلام کرده که این کودک پیش از سربریده شدن توسط گروههای ترویستی شاهد کشته شدن اعضای خانواده خود توسط تروریستها بوده و در وضعیت بسیار بدی به سر می برده است. گروه تروریستی داعش وابسته به القاعده دو هفته پیش به منطقه کارگری عدرا یورش برده بودند و مردم و اهالی منطقه را در ملا عام به شنیع ترین صورت ممکن اعدام کرده و سر بریدند. 






تاریخ : دوشنبه 92/10/9 | 9:34 صبح | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید صمد امیدپور اول آذر ماه 1364 در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود و دوران ابتدایی خود را در روستای نقله‌بر و مقطع راهنمایی را در مدرسه شبانه‌روزی معدن سنگرود گذراند و تحصیلاتش را تا پایان سوم متوسطه در شهر رشت ادامه داد. در دوران دانش‌آموزی به عضویت بسیج دانش‌آموزی در آمد و تحصیلات خود در مقطع پیش دانشگاهی را در شهر جیرنده به اتمام رساند. همزمان به عضویت بسیج شهر منجیل درآمد و پس از مدتی عضو فعال بسیج شد.
ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 92/9/30 | 2:54 عصر | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.