سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکتر فیروز اصلانی رئیس گروه حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران که از شاگردان مرحوم علی اکبر پرورش است در خاطره ای کوتاه، به بیان یکی از مصادیق تیزبینی و بصیرت ایشان در شناخت افکار و جریان های التقاطی پرداخته است:
درباره تیز بینی فکری استاد همین بس که چن دسال پیش از انقلاب که برخی کتب به اصطلاح تفسیری گروهک فاسد فرقان درآمد, انحرافی و الحادی بودن آن را به دوستان گوشزد کرد و موجب شد ما علیرغم اصرار برخی دانشجویان نآاگاهی که بعدها سر از آخور گروهک منافقین دراوردند, کتابخانه اسلامی دانشگاه را از لوث آنها پاک کنیم. بعدها البته، امریکایی بودن این گروهک معلوم شد.
پس از انقلاب نیز در سنگرهای مختلف نمایندگی و شورای عالی دفاع و وزارت و سایر عرصه ها مورد نیاز انقلاب، چونان گذشته محکم ایستاد و با افشای خطوط بدلی  و ناسالم از خط امام و رهبری مردانه دفاع کرد. رحلت یار دیرینه انقلاب، مدافع خط راستین ولایت فقیه، مجاهدخستگی ناپذیر میدان علم و عمل،استاد گرانقدر اخلاق، استاد سید علی اکبر پرورش بر مقام معظم رهبری و امت اسلامی به ویژه مردم شهید پرور اصفهان تسلیت باد. خداوند او را با اجداد طاهرینش محشور سازد و رحمت و رضوانش را بر او ارزانی دارد.  

 






تاریخ : یکشنبه 92/10/8 | 9:44 صبح | نویسنده : سلمان فارسی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.